Bebeğim 3 aylık geçenlerde 8 gün kaka yapmadığı oldu 8. Gün artık rahatsızlanınca fitil verdim mecburen o zaman yaptı sadece anne sütü alıyor kakası katı değil ama yapmıyor .. yine 4 gün oldu yapmadı ne yapacağımı şaşırdım fitile de alışsın istemiyorum.. sabah akşam bir çay kaşığı zeytinyağ da veriyorum gazını rahat çıkarıyor (gaz damlası kullanıyorum ) ama kaka yok ne yapacağım bana bi akıl verin :/