Mutluebeveyn alfa tıp Erdem Adalıoğlu. Bebeğimi başka bir doktora götürüyordum. Hapşurmaya başlayınca gittik sırtını dinledi ve gayet iyi dedi. İçim rahat etmedi Erdem Bey’e de gittik. Erdem bey sırtını dinledikten sonra kardiyolojiye görünmemiz gerektiğini söyledi. Bir ses duydum dedi. Kardiyolojiye gittik bir ses varmış çok şükür ama tehlikeli değilmiş. Erdem bey duymasa haberimiz olmayacaktı. Çok iyi bir doktor.