Hanımlar merhaba. Benim yaklaşık 15 gündür geçmeyen yeşil akıntım var. İlk olduğunda doktora gittim hemen. Fitil verdi içinde 7 tane vardı. Kullandım ama akıntım geçmedi. Dün kadın doğuma gittim yeniden. Smear testi verdim. Rahminde hiçbir problem yok dedi kist vs. Bu akıntı neyden oluyor o zaman anlayamadım. Başka bir fitil yazdı 1 tane var bunun içinde. Aynı sorunu yaşayan ve çözüm bulan varsa yazabilir misiniz. Soğan kürü falan diyorlar deneyeceğim