Nesley Kızlar 4 ay 4 günlüğüz dün aşı olduk aşırı huysuz ve sürekli uyumak istiyor ağlıyor ve az emmeye başladı Sizde de oldu mu nezmaan geçer 😩çok mız mız bebiş oldu