Merhaba benim 4 aylık oğlum var ve baştan beri hem meme hem mama şeklinde gidiyoruz. Sonradan süt ve çoklu besin alerjimizin olduğunu öğrendik. Ben Urfa da öğretmenim normalde. Deprem olana kadar sütüm gayet iyiydi hatta mamayı azaltmıştık haftada 1 anca veriyordum. Emzirip sonra sağıyordum. Ama depremden sonra sütüm yetmez oldu hatta o ilk zamanlar biranda azaldı çok korktum ondan sanırım. Sonra memlekete geldik yine iyiydi. Ama sonra okullar açılacağı için eşim gitmek zorundaydı ben izne ayrıldım doğum iznim bittiği icin. Bebekle tüm gün evde olacağım için de korktum ve memlekette kaldım. Eşimden ayrı kalınca biraz daha azaldı derken bugün sağdim ve 10 cc bile çıkmadı emzirmediğim göğsümden. O kadar moralim bozuldu ki. Ne yapabilirim fikir verir misiniz.