Selam kızlar yine ben 😭 su 3 gündür kafayı yiyeceğim artık sirkeli su yaptım kolonya bit ilacı spreyi derken bugün saçımı boyadım yorum yapan ve bana fikir veren arkadaşlara çok teşekkür ederim sorum şu önce oksidanı kafamda beklettim sonra boyadım yıkadım ilkte kaşıntı yoktu şimdi tekrar var psikolojik mi yoksa geçmedi mi bilmiyorum geçmezse sadece oksidanla tekrar bekletsem zararı olur mu acaba 😞😞