Sedagenco Merhaba anneler 2.5 yaşında oğluma iştah açıcı arıyorum kullanıp memnun kaldığınız varmı böyle ciddi iştah açıcı vitamin surup kafayı yemek üzereyim hiç birşey yemiyor yese bile 2 3 kaşık zaten zayıf bi çocuk
MerveAlaca67 Sedagenco benim oğlum da 19 aylık bugun doktora götürdüm iştahı hiç yok diye o da bir ilaç verdi bewity adı ilacın umarım işe yarar bilen varsa yorum yaparsa sevinirim ben de
Dilruba_1 Sedagenco kaç kilo Wefood karadut özü ve dr Tayyar öz ün karışımları da iştah açıyormuş sanırım çok kullanan var
barbarosunannesi Sedagenco merhaba oğlum çok şık hastalanirdi bir senede üç kere ortakulak iltihabı olduğu olmustur .en son bir doktor Allah razı olsun imunol suurup karamurverli önerdi .kullandı kullanali çok şükür hastalıkları daha iyi atlatiyoruz ve iştahı güzel aciyor .ama siz yine de doktorunuza danışın kan tahlili ile karar verir ben uzmanı değilim .
Sedagenco barbarosunannesi hastalık için değilde daha çok iştah açıcı arıyorum tabiki vitaminde önemli ama çok fazla hasta olmaz ama hiç bişey yemiyor
Dilruba_1 Sedagenco wefood karadut özü kullanıyor genelde anneler ben de alacağım Kaç kilo doğmuştu mama vs içmedi mi hiç mamalarda aldırıyo biraz
barbarosunannesi Sedagenco buyudukce acliginin farkına varır inşallah annesi hasta olmuyorsa çok sıkıntı değil bence .biz anneler kiyamiyoruz sağlıcakla büyütün 💐
Sedagenco barbarosunannesi evet tabiki çok şükür dayanamıyoruz aç olduğunda söyler ama yemez en fazla 2 3 kaşık
livanurvealpinannesi61 Sedagenco babybomb deneyin biz memnunuz 3 şişeye geçtik. Birde yanında og natural Kids macun kullanıyorum.
AnnaKarenina_ Sedagenco merhaba önce bi kan tahlili verip kan değerlerine baktırın vitamin eksikliğide iştahszılık yapar doktorunuz duruma göre zaten ilaç verir vitamin değerleri iyiysede argıvıt surup tavsiye ederim eczanede satışını çok yapardık memnun kalmayan görmedim 😌 ama öncelik bi kan değerlerine baktırın kesinlikle
Sedagenco AnnaKarenina_ kan tahlilleri yeni yaptık demir düşük dışı demir ilacı kullanıyoruz zaten ama iştah açıcı vermedi bize
Keremikoom Sedagenco merhaba arkadaşımın çocuğu kullanıyor baya iştahı açılmış ve kg almış Supra vit pediatrik şurup multivitamin diye geçiyor