Nekwam Merhabalar güzel anneler Küçükcekmeceli kadar kanı sıcak yok heralde bu platformda 🤗 Onlar kadar tanışma postu acana rastlamadim su 2 sene de 😉kac defa küçükçekmeceli başlığı açıldı ama bir sonuca bağlanmadi buluşma sağlanamadı. Benim şöyle bir fikrim var. Yarın saat 3 te Sefaköy Fevzi Çakmak Meydanın da buluşalım. Malum hem park var orda çocuklarımızı eglendiririz.😉 Evvet kimler geliyor buluşmaya isteyen herkes gelebilir buralı olmasi şart değil. Plan program yok sadece buluşup tanışmak benim amacım talebe göre bidaki sefere bakarız bisiler inşallah 🌹🌹🌹 Görenler görmeyenleri etiketlesin lütfen🥰 Not şimdiden cok heyecanliyimmm🤗