Kugukiz bızım herşeyimiz normal hatta birazcık önde bile gidiyoruz.Dün 4 ay kontrolümüz vardı.Doktor 1 ay boyunca artık masada yediğin herşeyden 1 çay kaşığı ver, bu ay tadım yapıcaz 5 ay 10 günlük falan olduğunda artık emzırme oncesi öğünlere başlicaz üçer gün kuralıyla dedi.