Anneler merhaba 2,5 aylık bebeğim var ilk anneliğim kaçıncı ayda hangi gelişim olur bilemedim size sormak istedim son iki gündür oğlum agu bugu sesinin en üst noktasını bağırıyor bazen tatlı mırıldanma gibi bazen de koca adam homurdanması gibi sesini keşfetmiş olabilir mi 😄😄 bir de emerken aniden beliyle poposunu aynı anda yukarı kaldırıp memeyi asılıyor oynamak için mi? Süt gelmyor diye mi yapıyo dedim emdiği göğsme hafif dokununca bile süt geldi ondan değildir dedim ay bozuldu mu bu çocuk noldu ya 😂😂😂