Bebegmvebenn Doğum yapan anneler bu 2. Dogumum olucak ikizlere hamileyim. İlk dogumumda 38. Haftada sezeryan ile sabah doğurdum sütüm 4-5 saat sonra geldi. 2. Doğumda daha hızlı gelir dediler acaba doğru mu? sizin nasıl oldu?
Hamzaninannesi1411 Bebegmvebenn benim 1.doğumumdu doğumdan 1 hafta önce sütüm akmaya başladı çok şaşırmıştım. Doğum yaptıktan 1 hafta sonra geldi öncesi azar azar geliyordu daha sonra düzeldi çok şükür
Yarim_Kilo_Kiyma Bebegmvebenn Doğuma yakın kaliteli beslenirseniz hemen gelir. Ben zorunlu sezaryen oldum çok şükür hemen gelmişti. Beslenmeme çok dikkat etmiştim diyetisyen ile çalıştım. Sizde dikkat edin farkı görürsünüz
Sevensevilen Bebegmvebenn gelir inşallah dert etmeyin. Doğum sonrasına hazırlık için protein ağırlıklı beslenmeye başlayın şimdiden