Kızlar merhaba. Bebeğim 48 günlük şuan. 38 günlükken beni hastaneye kaldırdılar pankreatitden 4 gün yattım bu süre içerisinde emziremedim haliyle kayınvalidem mama verdi ona. On gündür kakasını yapmıyor acile götürdük önemli bişey yok dediler lavman verdiler lavmanla yaptı. Yeşil ve katıydı daha sonra tekrar yapmamaya başladı bu sefer özel doktora götürdüm o da önemsemedi gribal enfeksiyonu var diyip antibiyotik ve calpol verdi gönderdi ama hala yapmadı. İçim rahat etmedi ultrasona soktum karnı gaz dolmuş gazını da çıkarıyoruz ama hala yapmıyor. Bu arada hastaneden çıkar çıkmaz emzirmeye başladım acaba sütüm mü azaldı doyamadığı için mi yapmıyor diycem bilmiyorum. Lütfen yardım edin normal mi acaba bu durum ben stres yaptıkça sanki o da yapıyor gibi