Kızlar selam 2,5 aylık bebegim kuru öksürük var. 2 kere doktora götürdüm muane etti bi sorun yok dedi serum fizyolojik verdi gönderdi olabilir salya tükürük genzine kaçar dedi gün içinde nadir öksürüyor genelde sırt üstü yatınca öksürüyor uyurken de bi sorun yok aslında ama bazen öyle bi öksürüyor içi dışına çıkacak gibi bu aylarda normal mi yaşadınız mi? Ne yapmalıyım? Hırıltı da yok dedi bogazına da baktı sorun yok dedi bebeğimin keyfi de yerinde ama ben öksürmesinden çok rahatsızım yaşadınız mi?