Dün gece kakasını yapamadığindan dolayı doktora götürdük. Çatlak var dedi sonra eldivenle makatına krem sürdü. Noldu ne ara olduğunu anlamadan bebeğim ağlamaya başladı. Şuanda hala rahatsız ağrı kesiciyle durduruyorum. Bu tarz durum başına gelen var mı ?