Nisankusunannesi Kızlar merhaba 11 aylık bir bebeğim var. Ne emekliyor, ne yürüme gibi bir çabası var. Yere koyduğum an ağlamaya başlıyor. Endişe etmeye başladım. Başına böyle bir şey gelen var mı? Endişelenmeli miyim?