Eliz3416 Çok kararsızım yani kullanışlımı alan anneler yorum yapabilir mi? Evdede eşya fazlalığı olsun istemiorm kullanmıcağı bşy için. Oyalıyo mu vakit geçiriyormu? Şuan bebeğim 3 aylık
Minnacksevdack Eliz3416 kesinlikle çok güzel oyalıyor. İlk başlarda uzun uzun pynuyordu oğlum şimdi 6 aylık. Yatırırsam biraz bakıyor. Dönüyor vs. Halısını inceliyoruz şimdi de 😂 Sesli olanlardan almadım bu arada
Aslananne1 Eliz3416 ben aldım ama üstünde ki resimler hiç ilgisini çekmedi sadece yer soğuk diye aldım onun üstünde oynasın dedim😄
Gizemeren57 Piyanolu alabilirsiniz bence, benim ikizlerimde 3 aylık baya ilgilerini çekiyor. Piyanoya bastıkça hoşlarına da gidiyor. Gelişimlerine de katkısı var
mhdmraa Eliz3416 40 günlükken almıştım bacaklarını oynattikca muzik çaldığını farkedip daha cok hareket ediyodu elleriyle de tepesindeki oyuncaklara vuruyordu cok faydasi oldugunu düşünüyorum oturmaya başlayana kadar kullandık
dikkatbebekvar Eliz3416 ben aldım bi benimki ilgilenmiyo heralde. Herkes memnun kalmıs 😂 asla umrunda değil 3 bucuk aylık sadece ben ilgisini ona yöneltirsem tutmaya calısıyo cıngıraga vuruyo falan o da 4 5 dk . Heralde 4 aydan sonra hiç bakmaz
Eliz3416 dikkatbebekvar ben araştırmaktan alamadım gidip mağazadan alayım dedim gidemedim. Ama 4moms almıştım onun üstüne oyuncaklar takıyorum iki dk sonra ağlıyo bilmiyorum halıda oynar mı alıcam sanırım
Hellomoto Eliz3416 evet en çok onu kullandık. Şimdi sıfır fiyatlarına baktım 1000 i aşmış ben alirken 200 du 2 sene önce
dikkatbebekvar Eliz3416 yani bence oynayacak bebek hepsinde oynar cok bi şey farkedeceğini sanmıyprum. İlgisini cekmedi bebegimin takıyorum oyuncaklar cıngıraklar 🤷🏻♀️
Balkuupu Ben aldım hiç oynamadı bile 😞 kaldırdım kutusu ile duruyor. Belki yaşına girince dikkatini çeker de piyanosu ile oynar diye Ümit ediyorum 😅
Birdirbire Eliz3416 kesin ve net algıları açıldığı için büyük kurtarıcı benim bebeğim 5 ayına kadar çok vakit geçirdi sonra dönmeye başlayınca biraz oynamadı ama şimdi piyanosunu çok seviyor