CiBRALi ishal 3 gündür devam ediyorsa kesinlikle bir sıvı takviyesi almalı yatış yapılmalı diye düşünüyorum oğlum 1 gece den sabaha kadar 10 kez kaka yaptı ishali vardı ateşi vardı düşürdüm ilaçla sabaha kadar sabah doktora gittik hemen yatış verildi sıvı kaybı var dedi doktor 10 kez çok fazla dedi gaz çıkarır gibi yapıyordu kan aldılar enfeksiyon çıktı kaka tahlili de aynı şekilde enfeksiyonlu çıktı antibiyotik aldı damar yolundan taburcu olduk 4 saat sonra evde devam ettik ilaçlara 3 4 güne anca kendine geldi çocuk