7.5 aylik kizim var dogdugundan beri aptamil kullaniyoruz ama en son gittigimde aptamil prosyneo nun daha cok anne sutune yakin oldugunu ve probiyotik icerigi oldugu icin daha iyi oldugu soylendi bende aldim ama tek basina ondan yalinca kizim icmiyor 90cc mama iciyor 2 kasik normal aptamil 1 kasik prosyneo seklinde verdim bikac kere icti ama dogrumu yapiyorum bilmiyorum yardim edin lutfen