nhltkdreli Mihri_1991 Merhaba, acaba bebeğinizin iştahsızlık durumu düzeldi mi bizde 2 gün önce olduk mamayı eskisi gibi yemiyor?
Tazeanneveminigi Mihri_1991 kuzum bizde halsizlik uyku yapmisti ve doğru düzgün emmiyordu. Sonra bir ara düzeldi sonra tekrar başladı ama ataktandi sanırım. Memeyi reddetmeye başlamıştı. Sonradan düzeldi ataktan sonra.
nhltkdreli Mihri_1991 Anladım çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda eski düzenlerine döner bebeklerimiz 🙏
Deletedmom_110 Yapıyor evet bazen devam ediyor hala hemen hemen aynı şeyleri yaşıyoruz 2 ay 13 günlük