Gozdesuvari Biz de aynısını yaşıyoruz 15 aylığız, doktorumuz geçici bi süreç takılmayın ve ısrar etmeyin aynı düzende öğünleri sunmaya devam edin istediği kadar yesin yemezse zorlamayın dedi öyle yapmaya çalışıyorum çok zormuş cidden bu yememe sorunu, umarım yakında geçer eski hallerine dönerler🙏