Pera01 hemde ne yaşamak 😃oğlum 1.5 yaşında hala aynı 2 ay önce 1 gece de konya dan antalyaya döndürdü asla uyumadı uyulmadığı gibi ağladı böyle Bi ağlama yok hiçbirşey istemiyor kabul etmiyor mutlu değil canı yanar gibi ağlıyor tahammülüm kalmadı zaten aralıksız ağladı uyumuyor da çıkalım nolur gidelim dedim artık arabada bile uyumadı gezdirdik geldik neler yaptık elimizde bile salladık çaresizlikten ne zaman ev için yola çıktık yarım saat içinde uyudu eve geldik sabaha kadar deliksiz uyudu yani huzursuz olduğu yerlerde yaşıyoruz bunu malesef 🤷♀️ tatilde böyle yapmamıştı mesela anlayamıyorum