Selamlar 🖖🏻 1 yaşındaki bebeğim grip oldu , burnu akıyo ve geceleri nefes alamadığı için yatamıyor. Streimar burun spreyini eczacı 2 yaşından önce önermediğini söyledi. Halbuki daha önce kullananı gördüm, birkaç çeşidi var gerçi ama genel konuştu sanırım. Siz kullanıyor musunuz? Fayda gördüğünüz bi ürün var mıdır ? Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻