Kızlar bebeğim sağdığım sütü hiçbir şekilde tüketmiyor. Bir kaç defa muzu ezerek karıştırdık azcık içti ama çok az. Başka ne şekilde değerlendirebilirim ? Örneğin irmik ve suyu katı kıvamda pişirip ılık sütümle karıştırsam kıvam versem olur mu ? Bu tarz tarifler veya fikirler olursa çok sevinirim 🥰