dfkrblt kizlar normal dogum yapali 15 oldu ilk zamanlar psikolojim bozuktu baya cunku sanci zamani takilan nst cihazi beni cok bunaltiyordu ve acitiyordu dogumdan sonrada karnima bisey bagalayamaz oldum bu yuzden ilk 8 gun korse takamadim sonra taktim ama simdide korkuyorum 4 aylik hamile gibi gobegim var acaba ne zamana toparlar
filizoloji Arkadasım daha dur dün bir bugün iki, gider o hic merak etme, üc bes aya eski haline dönersin, daha önce de dönebilirsin hatta ama üzme strese sokma kendini, normal zamanda aşırı bi bi kilo problemin yoktuysa eninde sonunda eski haline ulasysn
asiyefdn_07 Bende pek korse kullanmadım normal doğum yaptım 6 ay sonra indi o göbek ama tamamen gitmedi ayva göbek var oğlum 2 yaşında hala gitmedi gitmez bence artık 😏