Cidden bazen insanların yazmak için yazdığını düşünüyorum yanlış anlamayın da zaten doktor az ya da cok ise söylüyor ya da persentilde durumunuz belli oluyor her gün kilo için en az 500 aldıysa normal yorumları yapılıyor ki her bebeğin gelişimi doğum kilosu bunlarda etkili olduğunu hepimiz biliyoruz 3 aylık bebek dediginiz kilolarda ise neden dert ediyorsunuz ya da dert edip cidden zayıf olan kilosu yavaş ilerleyen insanları uzuyorsunuz cidden merak ediyorum içiniz rahat edecekse bebeğim 4 aylık 3 aylık kontrolünde 4900 idi 5 kilo bile değil ayrıca doğum kilomuz 3450 olduğu halde hiç bir zaman bir seferde 1 kilo aldığımız olmadı mesala 😒