Armoni gitmedim
Doktorumu aradım olayı anlattım herhangi bir bulgu yoksa 24 saat izle en küçük bulguda git dedi
Valla hc düşmemiş gibi gayet normal
Zaten kendini aşaya dogru sarkmış elini yere degerek komple vucutta aşaya gelmiş öyle düşmüş sanırım kafasında herhangi bir kızarıklık şişme vs yok
İlk kucagma alıdıgımda bıngıldagın 3 parmak yan tarafı diyim ora kırmızılık vardı oda kayboldu
Şimdi ful gözlemliyorum herhangi bir durumda götürecegim
Tşk🤲🏻😇