1comez_anne Merhaba sevgili anneler, bebeğim 56 günlük ve bazen derim uyuyor beslemek için uyandırdığımda da tekrar uyutmakta zorlanıyorum . Siz nasıl yapıyorsunuz bebeğin uyanmasını mı bekliyorsunuz yoksa uyandırarak mı besliyorsunuz ?
Aselkusum16 1comez_anne benim kızım iki yaşında uykuyu çok sever doğduğundan beri….. ilk doğduğu zaman 40 gün boyunca uyandırdım daha sonra hiç uyandırmadım kendi uyandığı zaman besledim sonuçta acıktıkları zaman kalkıyorlar zaten
Nuray41 1comez_anne 37 günlük bebegim uyanıp ağladıkça ya da aşırı kipirdandikca emziriyorum hususi uyandirmiyorum
1comez_anne koalamiyim aslında benimde amacım o tam uyandırmadan emzirmek fakat bu aralar gaz sıkıntımız var beslenmeden önce masaj yapıyorum yarı uyanıyor masaj yapmasam mı kararsız kaldım
Aselkusum16 1comez_anne yok yok ne gibi bir sıkıntı olabilir artık 40’ı çıkmış sonuçta istediği zaman kendi uyansın daha sonra huysuz oluyorlar ve uyumak da problem yaşıyorlar
Nuray41 1comez_anne yani kontrollerinde iyi çıktı ebe lerde nasıl yapıyorsan aynı devam et dedi bende o yüzden ona bırakıyorum.