Nuray41 ikiz bebek arabası diğer bebeğinizin de yaşı küçük sonuçta birde sık sık kendi başınıza falan dışarı cikiyorsaniz en iyisi olur. Kızım 3 yaşındaydi oğlum doğduğunda kuzenimin vardi ikiz bebek arabası vardi ve o yaz kullanmistim tek başıma çok iyi olmuştu birde kardeş biniyor diye daha çok arabaya düşmüştü o zamanlar kızım. Sizinkiler de küçük emin olun çok rahat edersiniz. Ama yan yana olanlar kullanışlı değil yani katlarken çok yer kaplıyor kaldırımda gitmek çok zor oluyor. Arkalı önlü olanlardan tercih edebilirsiniz.