Merhabalar ben doğum yapalı 19 gün oldu bebeğim yarı prematüre doğdu ve 10 gün yoğun bakımdaydı çok şükür sağ sağlim çıkardık yavrumuzu. Bebiş biraz zayıf olduğu için sütümü sağıp, anne sütü zenginleştirici katıyoruz günde 3-4 defa hızlı kilo alabilmesi için. yoğun bakımdaki hemsireler bana bebeği 3 saate bir besle dedi 4-5 gün öyle yaptim fakat bebek sarılık oldu. Bebeğimin gözünün beyaz kısmı sarı renk oldu doktora götürdük sarılık değeri 13 çıktı ve doktor 2 saate bir besle dedi. Bebeği sarılık olanların yazılarına baktım yarım saate bir saate bir besliyorlarmış ama bu şekilde de denediğimde kusuyor ne yapıcağımı şaşırdım açıkcası deneyimi olan ve tavsiyesi olanlar yazabilir mi