Edacan89 benim oğlumunda üç aylıklken kalbinde üfürüm ve üç tame minşk delik vardı kardiyoloji doktoru muayme etti hiçbirley vermedi korkulacak bişey yol bir yaşına kadar kapanır geçer dedi üç ay sonra kontürole çağırdı şuan 7 aylıpız ve deliklerin ikisi kapanmış üç ay sonra yne gelin dedi sizinde geçer inşaAllah merak etmeyin korkmayın