Edacan89 her bebek kalbinde açıklık ile doğuyor. Kimisi erken kimisi geç kapanıyormuş. İki kızımda da var. Çok şükür gelişimlerinde bir problem yok, zaten kontrol altındalar. Büyük kızımda 1 aylıkken fark edildi, 3 yaşına kadar kontrol altındaydı. 3 yaşında kapandı dendi ama yüksek ateşle gittiğimiz bir doktor muayenesinde kapanmadığı anlaşıldı. Alanında uzman bir kardiyologda aldık soluğu resmen. Orda da tetkikler vs yapıldı bir problem yaratmayacağı söylendi. Küçük kızımda da var ona da baktırdık. Aralık ayında ikisinin de kontrolü var bakalım. İçinizi ferah tutun, ben öyle yapmaya çalışıyorum 😊😊