[bilinmeyen] Minikkelebek elimdeki cihaz zaten sıfır gibi neredeyse hiç kullanmadım değeri neden düşsün ki ne hasarı var ne de çok kullanıldı alacak olan olursa tabiki biraz daha fiyatı düşürebilirim olmaz diye birşey yok ama ben de sürekli biseyler satan bi satıcı olmadığım için böyle şeyleri bilemiyorum yok kar etmek yok bilmem ney diye düşünmedim sadece ben aldığım fiyattan aşağı satarken de çok zarar etmek istemedim ama tabi konuşularak anlaşılır herşey insanların birbirlerini anlayıp konuşmasıyla hallolur . Sizlerde yanlış anlamayın ama bende çok maddi durumum iyi olduğu için zevk icin almadım bu makineyi 😊 bebegim.en azından biberonla anne sütü için dedim ama sütüm sağınca da bebeğimi doyuracak kadar gelmeyince satmaya karar verdim. hatta bunu satıp bebeğime kışlık kıyafetler almayı düşünüyorum. İhtiyacım olmasa neden satmayı düşüneyim ki hayrına veririm zaten.