busravebebegi
Ellerinin ve ayaklarının soğuk olması çok normal çünkü bebeklerde el ayak sıcaklığı, her zaman vücutlarının geri kalanına göre daha soğuk oluyor, Bunun nedeni kan dolaşımının en uç noktası olan el ve ayakların daha soğuk olmasıdır. Üşüdüğünü göğsünden anlayabilirsin soğuk ise üşümüş olabilir. Onun dışında bende hiç eldiven kullanmadım 🌸🌸