Umutveannesi Mrcannesi 4 aylıksa artık gaz sancıları bitmek üzeredir yiyebilirsiniz ben yemiştim ama kimyon atıyordum gaz yapacak şeylere bi sorun olmadı yani ekstra bi gaz durumu yoktu zaten 3 aylık olunca bitmişti gaz olayı
Boy-31 Mrcannesi gaz yapacağını düşündüğün birşey yiyince bebeğine bir iki damla badem yağı verebilirsin gaz sancısı olmaz ben herşeyi rahat tüketiyorum hiç gaz sorunumuz olmadı süt yapacak her şeyi tüketin
Busra986532 Mrcannesi doğduğu andan itibaren yiyorum yemeyen ilk drfa seni duydum. Bulgul bol süt yapar. Kuru fasulye mercimek nohut bakla çeşitlerini yeme
Meltem-1 Ben doğduğu günden beri yiyorum gaz yaptığını bilmiyorum bı problem de yaşamadım hatta baya süt yapıyor her gün muhakkak pişiriyordum
Mrcannesi Meltem-1 diğer çocugumda gazdan yana sorun yaşamadım ama kızım biraz gazdan uyku sorunu çıkarttı baya 3 aya kadar 4 sylık oldu artık yesemmi yemesemmi dedim yedim artık 🤷🏻♀️
Kbrbisi28 Ben hep yedim ama gaz konusunda rahat bir bebekti kizim o yuzden birsey olmuyordu ama siz bebeginizin durumuna gore ga damlasi verin eger gaz problemi varsa ve bulgur yaparsa diye dusunuyorsaniz
Mrcannesi Kbrbisi28 yedim artık hafif gazman bi bebekti ondan endişelendim her bebek bir olmuyor dediğiniz gibi diğer çocugumda her şeyi doyasıya yiyordum bu beni korkutuyor 🤦🏻♀️ kimyonlu su içiyim yinede
Mrcannesi Umutveannesi inşallah bizimkininde bitmiştir kimyon içirdim şimdi çay kaşığıyla kendimde içicem ay korkudan hep 😀😀😀
merkursavascisi_06 Ben nerdeyse her şeyi yedim kimyon döküp üstüne. En olmadı metsil çiğneme tableti var yetişkinlerin gaz problemi için ondan kullanıyorum gaz yoğun bi şey yediğimde o zaman etkilenmesi azalıyo bebeğimin
Kbrbisi28 Mrcannesi bulgur pisirirkende icine biraz tadini degistirmiycek sekilde kimyon ativerin olmazsa
Mrcannesi Busra986532 ya bu ikinci bebeğim çok gazlıydı diğerinde gaz yoktu herşey yiyodum bi kaç kez bebeğim çılgına döndü yemekleri takşp ettm yemeyince sorun olmadı şimdi 4 aylık olunca ne bişim başlasam artık dedim yani
R4761 Mrcannesi ben dün yedim ilk defa 45 günlük bebeğim ve öyle aman aman bi gazı olmadı bence yiyin çok güzel süt yapıyor üstelik bebeğiniz 4 aylık az da olsa gazını cikartabiliyodur
Mrcannesi R4761 her bebek bir değilki belki gazı sorun olan bebek değil sevindim adınıza ama yinede dikkat edin karnı ağrır