Kızlar merhaba, oğlum yakında 15 aylık olacak. Doğumundan itibaren göz kanalları tıkalı. 1-2 ay iyi gibi oluyor tekrar geliyor. İyi olduğu dönemde de göz yaşı akmaya devam ediyor ama iltihaplı değil. Biz İsviçre’de yaşıyoruz. Doktorumuz hep büyüdükçe geçecek dedi ama mesela 2 gündür iltihap ve kızarıklık olduğu için damla verdi, normalde damla vermiyor sadece serumla temizle diyor. Türkiye’de küçük bir operasyonla çözülüyor ama burada doktorumuz gerek yok, geçecek dedi. Çok arada kaldım çocuk gözlerini silmekten mahvoldu artık. Bi dönem masajı denedim, faydası oldu ama kalıcı çözüm olmadı. Nisan’da Türkiye’ye geleceğiz operasyonu bebeğine yaptırıp memnun olan var mı ve hangi doktoru önerirsiniz? Mümkünse Ankara’da olan bir doktor ☺️