Deletedmom_62 Bende var kepçe kulaklık, eşimde de var ve bilin bakalım oğlumuzda da var mı 😅 Evet oğluşum da kepçe. Kendi adıma konuşmam gerekirse şu an fırsatım olsa 1 dakika düşünmem ameliyat olurum, hele ki bizim zamanımızdaki çocuklar şimdikiler gibi değildi, kimse kimsenin kilosuyla, ağzıyla, burnuyla dalga geçmezdi ama şimdikiler çok fena çok. Zaten çok basit bir ameliyatmış, ben oğlum okula başlamadan hem kendimi hem oğlumu ameliyat ettirmeyi düşünüyorum. Kendim yaşayan biri olarak o zorluğu yaşasın istemem. Benimde hayalim mesela saçımı at kuyruğu ya da topuz yapıp evden çıkmak. Etrafımdakiler oğlumdan için “Kafası büyüdükçe azalır o kepçelik zaten o kadar kepçe de değil, sen takıntılısın, abartıyorsun.” diyorlar ama bakalım, gerçekten eğer aşırı göze batan (şu anki gibi) bir kepçelikte kalırsa ameliyat ettiririm kesin.