Bebeğim 6.5 aylık kulakları kepçe bir tanesi anne karnında kıvrılmış doğduğunda kepce idi diğeri sonradan oldu ne yaptiysam duzelmedi bandanalari kızım asla taktirmadi bir süre sonra da çıkarmayı öğrendiği için takamadık. Kepçe kulak bandı aldık onu da taktirmadi bi gece zorla taktim 10 dan 4 e kadar uyumadi çıkarınca uyudu. Kulakları aşırı kepçe şuan bebek ama insanlar çok acımasız özellikle çocuklar. Okula gittiği zaman eminim kızımla çok dalga gecicekler kendine olan güveni zedelenicek. Az önce kepçe kulak bandının altındaki yorumları okudum kızın biri 26 senedir ilk kez yaşlarımı özgürce topladım yazmış kızm da bunları yaşasın istemiyorum. Çok şükür kulağında işitme problemi yok binlerce kez şükürler olsun ama bu konuyu da kafaya takmadan duramıyorum. Kızımı ileride kepçe kulak ameliyatı ettirmeyi düşünüyorum ciddi ciddi. Aranızda kepçe kulaklı olan var mı ? Bu konuda neler düşünüyorsunuz ne gibi zorluklar yaşadınız? Abarttigimi düşünenler olacaktır ama ben kilom yüzünden yıllarca akran zorbaligina uğradım kendimi sevmedim nefret ettim onlar yüzünden ve şimdi kızımın bunları yaşamasını istemiyorum.