ZynpLna adet hükmünde namaz kılınmaz, hiçbir ibadet yapılamaz. Özür durumu ile kafanız karışmasın 😊 mezhebinizi söylemediniz ama her halükarda iki mezhebe göre de şu an adet döneminde oluyorsunuz. Fakat hanefiyseniz azami süreyi doldurmak üzeresiniz. Siz de bu hesabı kolayca yapabilirsiniz. 9′undan itibaren mezhebizine göre azami süreyi adetten sayın, sonra 15 günü temizlik günü olarak sayın, sonra yine adetten sayın 🌺