Merhaba herkese, 1,5 aylık kızım kucaktan hiç inmiyor. Yatağına koyar koymaz ağlıyor. Tuvalete bile gidemez oldum. Babybjörn muadili anakucağı aldık bir de farklı elektrikli kendi sallanan anakucağundan aldık. Belki 5 dk olsun kucaktan inip de biraz nefes aldırır diye. Ama ikisine de poposu değdiği an yaygarayı koparıyor. Nasıl sevdirebilirim anakucağını? oyuncak müzik vs işe yaramadı.