Benimde 19 günlük oğlum. Benide aradılar geçen cuma biyotinidaz eksikliği şüphesi var dediler. Sağlık ocağından sevk aldık çocuk Hastanesi’ne elinden kan verdik tekrar biri 15 gün diğeri 45 gün içinde çıkacak tahliller. Önlem amaçlı önden ilaç verdi. Sutumle ezip kaşıkla veriyorum. Üzülme diyeceğim en azından bişey varsa bile erken tanı önemli.