Kubrayakut Merhaba arkadaşlar bu damlayı kullanan var mı? Doktora sordunuz mu? Yan etki oldu mu? Deneyimlerinizi yazar mısınız
AmyMom Kubrayakut kullanıyorum üst üste 1 haftayı geçmeyecek şekilde yani uyku saatlerini düzenlemek için. herhangi bir yan etkisi olmadı çok şükür 👍🏻
Nebahat123 AmyMom anlamadım daha detaylı açıklar mısınız,her gün mu kullaniyosunuz yoksa bir hafta sonra ara mi veriyosunuz
AmyMom Nebahat123 uyku düzeni oluşturmak için her akşam dokuzda veriyorum birkaç damla, beş altı gün üst üste sonra kullanmaya ara veriyorum
Kubrayakut PatronBebek içeriği bitkisel temizmiş herkesin doktoru öneriyo son çare denesem mi dedim 🫠
Aslaninannesiiiii Kubrayakut biz kullanıyoruz 5 gündür hiç bir yan etki yaşamadık. zaten uykuya geçerken kolaylık sağlıyor yoksa oğlum saat başı uyanıyor yine 🤷🏻♀️
Alparslan_bebis Kubrayakut 1 yaşından sonra az da olsa düzene girer hemen hemen hepimiz uyku sorunu yaşıyoruz şuan da bebeğiniz diş dönemindedir bizde o aylarda sürekli uyanırdık geçecek lütfen sabredin 🥹🌸