Asyam41 İyi akşamlar bayanlar molfix kullanıyorum nasıl başlarsam bağlıyım lastik izi oluyor bebeğimin bacağında neyapsam bilemedim aranızda molfix kullanan varmı yada bu konuda hangi bezi önerirsiniz
kirpikuclari Asyam41 bende yenidoğan için pure&soft 1 no kullanıyorum bizdede iz baya oluyo ama çok mennunum hiç sızdırma pişik yapmadı
Hulyayncl Asyam41 primada da oluyo malesef kilo ve bez birbiriyle uyumlu değil kuzm 6 kilo ben 8-10. Kullanıyorum
[silindi] Asyam41 Aynı sorunu bende yaşıyorum malesef. İçeriği temiz,pişik yapmıyor ve kuru tutuyor diye vazgeçmek istemiyorum. Bezini çok sıkı bağlamıyorum ve bağladıktan sonra aşağıdan hafifçe çekiyorum biraz daha iz bırakıyo böyle yapınca
323aysyllmz Bnde molfix 5 numarası kullanıyorum lastik izi oluyor bazen o lastikleri çıkarıyorum 4 buçuk aylik şuan
323aysyllmz Nedense molfix kilo vs numara uyumlu değil biz şuan 4 3 f ln kullanma muz lazm ama işte *lastik iz yapti gi için 5 numara kullanıyorum 😑
Gamzeren13 Bnde kullanıyorum 4 numara ama lastik izi yine oluyor pişik sızdırma yapmadığı için değiştirmiyorum bezi
ayazasaf Bende doğduğundan beri kullanıyorum evet iz yapıyor ama pişik sızdırma koku vs yapmadığı için vazgeçmedim. Gevşek bağlıyorum kenarlarını her bezlemeden sonra elimle düzlüyorum 3 aylık çok kiloluda değil ama 3 numaraya geçtik daha rahat