Mrvak Roza_dilan sezaryen dikişleriniz tamamen iyileştiğinde gidebilirsiniz açılma ihtimaline karşın 3 aydan sonra tavsiye ederim ☺️
Sevoinci Roza_dilan aynı soruyu soracaktım ben de sizde gördüm ben de kararsız kaldım cesaret edemedim henüz
RumeysaMom Çok saçma bi soru… vajinanın iyileştiğinde eski haline döndüğünde tercihen yapılabilir 🤦♀️
Minikkopya Roza_dilan ya ben de o açıdan düşündüm ama en yakın arkadaşım 40 ı cıkınca yaptırmış ve acımadı dikişim dedi. Hemşire arkadaşıma sordum doğumuma da girmişti. Artık yaptır sorun olmaz dedi. Ama ben yine 50 güne doğru yaptırırım heralde