gizlibiriii 3 buçuk aylik simdi. gece uykusu iyiydi düne kadar 😭 10 günde bir zorla, lavmanla, zeytinyağı ile kaka yapan bebek, sırf uyumamak için gecenin 12’sinde kaka yaptı sırtına kadar 😭😂 gündüz de gece de anakucaginda sallayarak ve fön makinesi sesiyle uyuyor. Ama gündüz daha zor daliyor ve derin uyku yok kadar az. 2 veya 3 defa 40 60 dk arası uyuyor anca. Bir de kundaktan nefret ediyor ama kundaksiz da dalamiyor. 🤷♀️🤦♀️