Pinar9 des avantajını kullanmadım ama yengemde gördüm. Dışarıdaydık ve gemideyken bezini değiştrmek zorunda kaldık. Hava soğuktu ve dolayısıyla altında giydiği uzun çorap pantolon vb ne varsa hepsini çıkarıp külot bezi takıp geri giydirdik. Bence cırtlı bezle savaşmak daha iyi 🤷🏻♀️