Sevilo Merhaba, 2 buçuk aylık öğle uykuları çok düzensiz. Uyusa bile en fazla yarım saat uyuyor ve uyanıyor. Uyku eğitimi için de çok erken bildiğim kadarıyla. Bu ne zaman düzene girecek? 2 hafta sonra çalışmaya başlayacağım. Gerçekten çok yorucu.