eses2929 Kızlar bebeğim 8,5 aylık doğduğundan beri bir gözü sürekli akıyor. Doktora gittik kullandık ilaç ama geçmedi. Eski usül demlenmiş çaylada sildik ama olmuyor. Bu konuda bilgisi tecrübesi olan var mı ne yapılabilir
eses2929 GBK emmediğimi içinde sütüm yok malesef. Yani göğsümü sıkınca geliyor ama epeydir o süt durduğu için bi zarar falan verir mi bilmiyorum
Serifemete Ben çok kapandığı zaman ılık su pamukla sildim iki üç gün kendi sutumden damlattim uyurken denersen daha etkili olur 20 günlük bebeğim 3 günde iyi geldi süt biraz gözünde duursa yeterli. İnanmadan yaptım ama eskiler kulak ağrısına bile süt damlatirlarmis emdikten sonra sütünden iki üç damlat dene istersen canım
Serifemete Birde göz pinarina masaj yap demişti doktor ama onu yaptıkça daha çoğaldı gibime geldi süt iyi geldikten sonra aklıma gelirse serçe parmağımla ovaliyorum yine biraz
GBK eses2929 kız yok bişey olmaz direkt sık damlat gözüne. anne sütü mucize gibi bir şey kanser tedavisinde bile kullanılıyor