Kac saat uyanik kalabiliyor ki? Benim kizim da neredeyse 6 aylik her zaman 1,5/2,5 saat anca uyanik kalabiliyor ondan sonra basliyor aglamaya mizmizlanmaya. Karanlik bir odaya oturup emzik veriyorum hafif sallayinca uyuyor ve sssss sesi yapiyorum agzimla yada pis pis. Eger birakirsam oda uyumaz ve aglar mizmiz olur kendi basina dalamiyor bazilari. Senin yardimci olman gerekir. Gun icerisinde nasil uyutuyorsun? Yada yorulmasi icin ne yapiyorsunuz?