Kızlar bebeğim 4,5 aylık doğduğundan beri sallanarak uyuyor çok sık da uyanıyor yani normal bi yere yatırsam mutlaka milyon kere uyanıyor ve sallanmayınca uykuya geri dönmüyor mecbur hamakta uyutuyoruz hep.pışpış yaparak kaş masajı yaparak uyutmaya çalıştım 2 gün başarışı oldum ama benim dışımda birisi uyıttuğunda tabiki de o şekilde uyutmayıp salladığı için ben de vazgeçtim .Zaten kolik ve aşırı huzursuz bi bebek sallayarak bile uyutmak zorken normal şartlarda uyuması çok çok zor ,Sorum şu ki bizim gibi olup sonrasında kendiliğinden sallanmayı bırakanlar var mı ?½ aya artık hamak tehlikeli olacak ve ben ne şekilde uyutacağımı bilmiyorum.