Bebeğim 2 aylık olacak 5 gün sonra ve yaklaşık 15 gündür kabızlık problemimiz var önceleri fitille yaptırdım sonra doktora gittik duphalac verdi zeytinyağı içirin dedi içirmeme rağmen 5 gündür hala yapmıyor fitil vereyim mi yoksa beklemeye devam mı edeyim gazı çok rahat çıkarıyor ara sıra ıkınmaya başlıyor ama genelde bi sıkıntısı yok gibi görünüyor kararsızım napayım